Till min vackra kusin!

Okej gumman vart fan ska jag börja! Det här är ord från direkt från hjärtat till dej okej..!
Sötnos du har alltid funnits där för mej, sen vi gick i blöjor har vi stått varandra nära, Du har funnits där när trubbel har dykt upp i mitt liv, du har funnits när bråk uppstått & du har alltid stått på min sida! Jag är så jävla tacksam att ha dej! När det är knas med familjen eller något liknande kan jag ringa dej & vi möts upp! Du tröstar mej som ingen annan gör! visar mej stödet jag behöver!! Du är min förebild.. Varför? Jo för du har värsta självförtroendet, du låter ingen trycka ner dej. Du kan gå runt & vara dej själv utan att bry dej om vad andra tycker! Du kan springa runt & göra vad du vill & skiter i konsekvenserna & Så vill jag med kunna göra!

Jag vill kunna tycka om mej själv för den jag är, för det gör jag inte.. Jag vill kunna ta på mej vad jag vill & inte bry mej om va andra tycker, men de kan jag inte.. Jag vill kunna se mej i spegeln & tänka fyfan va jag är fin.. mn de kan jag inte! Varför du betyder allt för mej är för att du bevisar för mej att när jag verkligen behöver dej så finns du där för mej! Som när jag gråter för något, då kramar du om mej, pussar mej på pannan & talar om för mej att jag är vacker! Vet du hur glad det gör mej! Du anar inte hur myckt du hjälpt me älskling!

Det är helt sant.. du har hjälpt mej mest av alla i hela världen, Det är bara du som talar om för mej var & varannan dag att jag är vacker, det är bara du som förstår mej när jag är ledsen eller irriterad! Det är bara du som vill hjälpa mej igenom livet! Är så fucking tacksam att du finns! Hade inte du funnits nu gumman.. Du hade jag inte heller gjort de! För jag hade inte klarat mej utan dej! Du är som mina stödhjul, du är min styrka & kraft för att orka lägga ner tid på livet!

Asso detta blev typ en bok, men jag hade lätt kunnat fortsätta med 1000000000 rader till! Men huvudsakenär den att du ska förstå att jag älskar dej, att jag ställer upp för dej som du gjort för mej & att jag är super tacksam att du finns efter allt.. I FUCKING LOOOOOVE YOOU BABY!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0