Slappdag!

Jag kom hem från skolan & vilade lite (somnade aldrig faktiskt) sen stack jag ut med hunden & när jag kom hem igen sminkade jag mej lite & mötte Cornelia. Vi drog mot kista & vandrade runt lite. Hon hadlade lite & vi gick runt i ALLA affärer.. Kollade även på saker till min fest men nejnej de fanns ingenting!! Åhhh blir galen.. aja hittade en fett snygg bh som jag VILL & SKA ha! Muahahha.. efter vi va klara åkte vi hem & sen har jag bara varit hemme & mys!
Badade med levande ljus & doftgrejer från thailand! & nu sitter jag här & är irriterad..

Jag sitter liksom i morgonrock & underkläder men inget mer.. jag har glömt låsa moppen & det måste göras!!
men min bror kom hem nyss & skulle ta ut hunden.. men han vägrade ta med nycklarna & låsa den.. visst har man en schysst familj. Så här är det alltid ska ni veta -.- jag ska göra saker för honom annars får jag stryk eller skäll.. men när jag ber han snällt så kan han inte ens lyffta på lillfingret för min skull!! ÅÅH äckel bög!!:@
PUUUSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0