Min helg!

Tänkte berätta lite kort om min helg!

Fredags- va i skolan, åkte hem & packade sen drog jag mot pappa.. Tror eller minns inte att vi gjode något speciellt, vi bara umgicks allihopa..Annelies pappa & hans fru var hemma hos oss efter som Nellie skulle döpas.. dom bor ändå i norrland så de e lite långt att åka!! Iallfall kusin robin & hans pappa kom till oss också så jag va med Julia & Robin hela kvällen & lekte med jättebollen :) Jennifer kom hem runt 11 på kvälln eller jag åkte & hämtade henne vi va vakna till 12-1 sen gick vi & la oss!

Lördag- Vaknade tidigt & gjorde mej i årdning till dopet. Åkte till stinsen en snabbis för att handla klackar som jag kunde ha på mej! Sen åkte vi hem igen så jag hann sminka mej & sånt.. sen drog vi mot kyrkan, & jag va helt nervös! Jag fick hålla Nellie när vi gick ut i kyrkan & när när allt va slut skulle jag bära henne ut ur kyrkan!
Julia hällde upp dopvattnet & när vi stod där frame turades vi om att hålla i Nellie efter som de va lite jobbigt att hålla i henne så länge! Efter hon hade döpts så gick vi mot lokalen & fikade & öppnade Nellies presenter! De va riktigt roligt faktskt:) när vi kom hem somnade jag efter osm jag hade fått huvudvärk! Vaknade vid 20:00 & fixade mej lite, sen drog vi & åt på hägges! Alla gick hem vid 10 tiden tror jag.. men jag & pappa stannade kvar me några kompisar till familjen.. & vi kom hem halv 2 & jag däckade direkt!:)

Söndag(idag)- vaknade, åt frukost & drog med kusin Robin på hns fotbollsträning. Sen drog vi hem & efter ett tag åkte jag & pappa för o hämta Jennifer på hennes innebandy tränig! Eter det drog vi på marknad & handlade saker till min fest.. ni kanske tycker de låter helt knaas.. men kläder & sånt som finns på marknader passar till mitt tema på festen :) Aja vi tog en promnad hem efter vi hade varit kvar där & sen va jag hemma lite & vid 5 tiden drog jag hem till mamma & väntade på Sofie. som vanligt drog vi två till donken & fikade:D

De va min helg
PUUUSSSS

(bilderna från dopet lägger jag in sen)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0