HISS/DISS

ska börja med Hiss & Diss listor för att göra bloggen mer roligare:)
här kommer första hiss/diss listan!



1. Min kusins blogg
Hon har helt klart en suverän blogg, hon pratar om intressanta saker vilket gör att läsarna kommenterar & frågar mycket dom stannar även kvar hos henne! klicka här för o koll till Sofies blogg.


2. Folkrace (en motorsport)
Jag hatade Folkrace förut, det ända som intresserade mej var killarna (dom är oftast heta) Men min pappa kör folkrace vilket gjorde att varje gång han eller någon annan jg kände körde, så ställde jag mej framför alla folk för att koll på dom & hejja lite extra! Nu är det en sak jag själv vill göra! (att börja köra) en del är väl för att jag verkligen gillar folkrace nu & en annan del är väl för att snygga killar kommer komma & kolla på min bil, ställa frågor & prata, vilket gör att man får kontakt med dom (man är ju smart).


3. killar som är eller utbildar sig till byggare
Är inte killar i byggarbyxer hur säxigt som hellst?! Tänk er en kille som är gyllenbrun, vackra ögon som typ lyser upp annsiktet, vita tänder & snaggad/fixat hår, han ska ha muskler & inte vara för lång + byggarbyxorna.. & t-shirt är förbjudet på en kille som har magmuskler! Thats it.. tänk er den killen MMMMMMMM YAAMIIH!!


(fanns inte mycket jag kom på att hissa idag)



1. Personer som leker balla
Jag bara hatar personer som LEKER ball, i mina ögon är dom helt mobbade! som tex några personer som verkligen leker så jävla balla, men dom är töntar i alla andras ögon! jag nämner inga namn efter som jag redan tycker riktigt synd om dessa människor! Folk ser ner på sånna som dessa människor, dom får ingen respekt & ingen vill va med dom! Dessa personer är riktigt falska & leker bitchiga fast dom igentligen är mammas små flickor/pojkar..

2. Mobbare
Jag hatar folk som mobbar andra p.g.a ens utseende, Hur mobbat är inte det igentligen.. Att mobba någon är mobbat tycker jag. Men det ligger alltid något bakom det där, är man en mobbare har man oftast blivit mobbad före det, så ä det & det vet jag. Jag vet inte huuuur elak jag va förut! Men när jag va liten vart jag retad.. Men jag har alltid varit söt, självklart mobbar jag inte folk fortfarande det är elakt, jag har växt upp!

3. Det här vädret
nu kanske det är varmt, men jag dissar det äckligt kalla vädret, fyfan för det jag får liksom hapå mej vinterjacka på kvällarna när jag åker moppe. Fryser som fan även fast jag harden på mej menvadska jag göra, kan inte sitta på en moppe i september med Vantar, vinter jacka & halsduk, det funkar inte! så DISS på detta väder!

4. Tågens mottagning
Vem hatar inte när man sitter på tåget själv & manv erklige vill prata med nån,så man ringer någon & hinner prata i kanske 5 minuter sen bryts det pga att mottagningen mellan karlberg & sumpan är sämst!  Jag hatar det så jävla mycket! Hände mej nyss.. Muahahaha :@ Dumma tåg & mottagning


Tack för att ni läst min hiss/diss lista.. vill ni att jag fortsätter med detta?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0