Hiss/Diss


1. Min underbara kusin
Måste få hissa henne en gång till! Hon är världens met underbaraste människa & jag är helt överglad att ha
henne i mitt liv, & att vi är s tajta som vi är!
I FUCKING LOVE YOU BABY!!<33

2. Donkens varm choklad!
Det har blivit till mitt kvällsfika! I love it.. Varje kväll drar jag & kusin dit för att drocka varm choklad eller cafe latte!

3. Mej själv!
varför?.. jo för jag insåg idag (med hjälp av sofie) att visa människor faktiskt inte är värd min tid eller energi & jag tog inte ut ilskan utan tryckte tillbaka den.. det har aldrig hänt förut! Jag brukar explodera & skrika åt personen. Men idag lärde jag mej att vissa människor faktiskt inte är värd att ha mej som vän!
Men payback is a bitch sötis;)

4. Min moster!
Hon har alltis stått vid MIN sida, äve om mamma eller någon annan varit emot mej så har hon funnits där & hjälpt mej igenom det! Jag är så jävla tacksam att hon finns! En vacker dag flyttar jag ner till henne. Inte på heltid men på långtid! Hon är som min andra mamma, fast hon liksom tar mej i första hand & älskar mej lika mycket trotts misstagen jag gör eller sne stegen jag tar!
Jag älskar dej världen bästa moster!<333


1. folk som leker ens vänner!
lek inte min vän som du ska snacka bakom min rygg.. Lek inte min vän om du ska snacka om andra. jag vet att du kan snacka lika myckt om mej med dom sen! Lek inte min vän ifall du ska va så dryg & skita i mej för dina så kallade riktiga vänner.. både du & jag vet att dom är falska.. Kom inte till mej sen & be om min tid.. för min tid räcker inte till för dej! 

2. Facebook!
Snälla det har bliit så tråkigt! Visst de finns spel & man kan nå sina vänner & man kan skiva lite si & så, Man får kontakt med gamla vänner... blablabla
Men va har man sällskaps spel till.. man kan umgås med sina vänner/familj & spela spel tsm! Va har man telefon till.. man kan nå alla sina vänner/familj Du kan även skriva saker på sms.. ?
& Det finns en anledning till vrf du & din gamla vän slutade umgås!
Så onödigt.. ska nog lämna sidan faktiskt

3. Min engelska & No lärare!
Hon ger oss est på saker vi inte fått träna på Samma sak med vår No lärare..
Vi skulle ha prov på Atomer & sånt shit.. Han gavoss ett papper & sa träna på det här..kn ni allt på pappret så
kan ni provet, yeaah right.. inget på provet var från pappret.. säger bara kör upp nått i röven på varandra!

4. min header!
Måste verkligen bytaden.. den ser ju ut att va av en nybörjare på paint typ!:P
ska göra nått i photoshop måste bara lära mej lite till, Den dyker väl upp om nån vecka

PUUUUSSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0