Frågor

Juste glömde svara på era små frågor, hade ju en liten frågestund förra veckan!

Postat av: Amor
Tror du på Gud?
Svar: Jag är döpt & konfirmerad så ja jag tror på gud

Postat av: mickelångshyttan
varför ?
Svar: Hej onödig..vadå varför?:S

Postat av: K
Hur ska din kille vara? :)
Svar: för mej är utseendet inte det viktigaste, visst ska man bli attraterad av sin partner, men insidan är det som spelar mest roll för mej, Han ska va snäll & Han ska tycka om mej för den jag är! han ska va smart men inte nördigt smart, dumma killar (då menar jag sånna utan hjärnceller) är inte attraktivt!!! jag brukade fastna för badboys men jag vill liksom inte ha en snubbe som springer runt & leker gangster. Han ska ha tid för mej! (han får ju gärna se ut som Channing Tatum)


Postat av: TINA
För dig är alla killar idioter (vad jag har märkt), hur kommer det sig att du ändå alltid hittar nya ;)? HAHA nu fåru ta i här sandra! <3
Svar: OMG Tina-.-.. För mej är alla killar (som jag haft) idioter, jag drar inte alla över en kant & samma kant, Man vill ju hitta den rätta så man fortsätter leta vidare. På så sätt kommer jag över gammalt skit & hittar någon som jag tror är den rätta.. men än så länge har jag trott fel.. muahaha men jag klarar mej fiiint utan någon :D
(här visas inga bilder muahahah:P )

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0