Donken me underbarast!

guess what..? muahahaa satt på donken idag igen med Sofie! Haha de e standard att vi gör de alla veckodagar:P
men imorgon är det fredag då ska jag dra till pappa & bara umgås med familjen! För på lördagska lillasyster Nellie döpas :D lovelovelove! vet inte va jag ska ha på mej än :O tror det blir min oranga klänning faktiskt, äch det löser sej! Nu är det så att det är 23 dagar kvar till vi ska fira mej alltså min FEEEST:D längrat så grovt.. Jag kommer va helt stylad asso! Massor med färger & galet hår.. I like, you like, everybody like;) nej men jag är på cepe humös just nu så ska sitta här & bara koppla av lite så jag kommer upp imorgon..
för imorgon gäller det ska börja servera kunderna igen!:D
älskar faktiskt mina kunder, små söta gamlingar som kommer för att äta vår mat, suuper sweet!
Aja vi hörs sen när jag gör ett godnatt inlägg
PUUSSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0