Bildbomb

Här kommer bilderna från festen påsödermalm, Såklart bjuder jag på alla bilder
(jag ser katastrofal ut på alla)


böjan på kvällen

kolla på amjad hahahah

det här är mina älsklingar!


Inga kommentarer HAHAHAHAHH!

ayling=black & jag=white HAHAHA

jag & jamal haha inga kommmentaaareeer för ur jag ser ut!:P


mina fina flickor:D

skönaste människorna:D

inga kommentarer för mej!

hela gänget:P HAHAHAHAHAHA


han som somna i garderoben

amjad & aylin deckade som små bebisar!

Jamal däcka på balkongen! HAHHAHAAHAH

haha smygrökarna!

MORGONEN DAGE EFTER!!

va hände med Amjads huve?

haha

Dom skulle duscha hahahahahahahaah! Amjad gillade sina ROSA SIDEN KAPPA

Detta var långt ifrån alla bilder, men orkar verkligen inte kriga med att få in alla!
Det här va dock dom bästa bilderna..
PUUUUUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0