Vila i frid granne!

Nu får det fan räcka.. 3e mordet på söderhöjden på 1 år! Vafan..
Denna gång miste tyvärr en fyra barnsmamma sitt liv.. Hämskt att pappan kan döda mamman till hans barn!
Det läskigaste är att jag lekte hos dom när jag var liten & jag har alltid vetat att pappan varit hårdhänt & aggressiv.. Men jag trodde aldrig att han skulle döda mamman till hans barn.. Jag hörde ingenting heller & jag beklagar sorgen till barnen! Det är hemskt nog att mamman är död.. Men hur känns det inte när de är pappan som mördat henne!

Jag står inte ut längre.. jag vill flytta, jag menar dom borde porten breve oss! det får fan räcka nu vi lever som i en gangstervärld.. det ska inte vara så! 

REST IN PEACE!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0