Tiden går så fort

Har inte många bilder kvar från alla minnen eftersom datan raderade alla för mej & vissa minnen ville jag inte ha kvar helt enkelt! men här kommer några styckna iallfall!!

2006

Jag fick min första moppe, men nån fattig snodde den


åkte till pappa & solade på nya studsmattan med jenni för det gav bra bränna!


2007

Vi fick vår systemkamera & fotade hela tiden!


Jag gick inte utan min SVEA mössa (lite fjortis kanske)(????)

2008

Jag åkte till spanien på sommaren


Direkt när jag kom hem från spanien drog jag till min bästavän i örebro


Köpte balklänninen


Åkte hummer-limo till balen med dom bästa!!


2009

Tog ett dop i kalla sjön! (Badade dock inte med tröjan!)


Var på väg till gotland för första gången!


Kom fram till fina gotland & njöt av värmen & fina vattnet!


Jag var totalblond & blev rätt brun faktiskt!


var med Denise & fotade med systemkameran (älskar bilden)
Var på bröllop (mammas kusin gifte sig) / jag & bästis på bilden
Var på Åland med familjen & hade det grymt mysigt!


2010

Jag blev en stolt Storasyster till Nellie 20/2-2010 kl 09:48 !!


Var hos min älskade moster på sommaren & träffade hela släkten typ!


Var på gotland igen & hade det mysigt


Det blåste lite mycket bara!


Grillade med Denise vid görveln & badade även nakebad på kvällen när det vart mörkt hihi (a)


jag gick från ljusbrunt            TILL              mörkbrunt              TILL          svart!                       


Jag insåg hur stor Nellie har blivit, min ängel!<33


Nellie döptes & jag bar in henne i kyrkan! Stor flicka har hon blivit nu!<333


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0