SRY!

började halv 1 idag med konditori, jag gjorde chokladbollar med Philip vilket gick på max 20 minuter!
Sen hjälpte vi alla andra, jag hjälpte Jonna & Wille med prinsesstårtan, mhh va fin den vaart! Jag gjorde en prinsess på den :D:D:D!! Jättesnygg vart hon :) Hahahah humor till max!!
Aja efter skolan käkade jag kinamat, sen drog jag & sofie som sagt till sollentuna & lämnade hennes moppe..
Jag körde henne till kista & sen hem & mötte Denise.. Vi gick till gården en liten stund sen drog vi & hämtade sofie i stationen & köpte cigg, sen körde jag hem henne.. Jag & Denise gjorde nada eller vi mötte upp mark sen drog jag hem!

Sov gott sötisar, jag måste sova några timmar inatt iallfall.. allt jag tänker på är att Hasse är borta nu.. borta för gott! Känns så tragiskt.. så hämskt!! ÅÅÅÅH SAKNAR DEJ!<333333


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0