ÖREBRO!

Hej, har uppdaterat lite dåligt.. jag vet!

Igår- åt middag med min mamma & robin..+ mina kusiner & deras mamma! Efter vi hade ätit drog jag & sofie hem till mej & chillade & hade det galet mysigt:D Hon gick typ vid 2 tiden i think!

Idag- jag vaknade vid 10-11 tiden & fick panik.. började packa mina väskor & ringde pappa.. men hansvarade inte.. fick ännu mer panik & jag skiter i att ta halv 2 bussen till örebro.. tar ist 4 bussen dit.. kommer vara framme vid 7 tiden & då kommer jag umgås med alla mina kusiner & min moster.. så blir nog inget bloggande mer idag OM jag inte mobilbloggar eller gör tidsinställda inlägg!

Aja måte in i duschen nu.. sen blir det på med mina sköna mjukiskläder som jag ska ha på mej!
Kommer ta med mej min älskade kudde som jag inte kan leva utan HIHI kommer säkert somna på bussen!
MEN äsch brukar ändå vakna i arboga/västerås där nångång & då är det ju ändå 1 timme kvar av resan så de e lugnt. Aja puss på er alla från mej!! KOMMER SAKNA MIN ÄLSKADE SOFIE & MIN BABY DENISE:(

tyvärr är inte min lilla prinsessa i örebro:(
hon är hemma i åre med morbror & Lena!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0