OOOOOH MYYY GOOOD!!

JAG HAR FÅTT JOBB.. TÄNK ER, JAG.. SANRA SALINEN HAR FÅTT JOBB!!!! Är så fucking överlycklig just nu.. Jag bara döööööööööör!

Mamma hjälpte mej med att fixa en prao plats, fick prao plats på Pergola nere i centrum & chefen blev jätteglad nä mamma talade o att hennes dotter (jag) ville ha praoplats där.. vanligtis får ingen praoa där men jag fick :D
& som sagt han blev jätteglad & sa att jag skulle kunna jobba extra efter som jag va 18.. fattar ni vad det betyder? Jag kommer jobba som bartender & servitris/kock.. Förstår ni vilken lycka det är!

Aja ska inte skriva mer för ni bryr er säkert JÄÄTTEE mkt muahaha!
Ha en bra kväll sötisar!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0