det är så jobbigt

jaha e de bara mord ni vill lära om! fyfan va mycket läsare jag fick helt plötsligt! bara för att jag råkade nämna MORD! aja anyway Jag kan inte sova, ligger & tänker på när vi va små!!:'(

En dag var jag & Alexander med varandra (som alltid) vi plingade på Jens & Joel.. Dom kom ut & lekte med oss!
Vi hämtade ut några till sen satte vi oss i lekparken brevid vägen.. I lekparken fanns det ett högt torn som hade väggar så om man stog på gatan så såg man inte oss om vi satt ner... iallfall, Jag,Alex,Jens,Joel & några till satte oss i tornet & sen tjuvringde vi till taxi.. Vi beställde en taxi till porten nedanför mej i ett annat namn!
Sen såg vi hur taxin stog där & väntade på att någon skulle komma ner.. men ingen kom så han ringde oss & frågade vart vi va & blablabla.. vi sa att de bara skulle ta 10 minuter.. & det gick 15 minter.. sen 10 minuter till & sen ringde han igen & skrek jätte mycket! vi klickade för vi började skratta jättemycket HAHAHA!!
När han åkte iväg ringde vi en ny & det är ett minne jag bär med mej!!

Jag beklagar sogen grabbar.. Det borde verkligen inte fått hända!! Jag kan inte sätta mej in i er situation just nu, men det gör jätte ont i mitt hjärta & jag ägnar mina tankar åt er & mitt hat till HAN!


Jag minns att jag & Alex brukade vara hos er & vi körde alltid kurragömma (stavning) inne hos er.. eller så spelade vi spel & sånt!.. Känns bara så sjuk & hämskt att det hänt er! & på det sättet & att det var han som gjorde de!!

Minns att vi alltid brukde köra tjuv & polis på gården med alla andra barnen, Det var alltid Jag & Alex som va tjuvarna & Jens fick också alltid vara med oss.. Vi gömde oss uppe i trädet nere vid gatan.. trädet hade så många blad & det var rätt stort eller själva kronan va stor så man syntes inte till under alla löv! Ingen brukade hitta oss där..  Gud jag har så många minnen! Jag vet att ni är starka killar..

REST IN PEACE :'/


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0