ÅH FÖRLÅÅÅT

Åhnej, mina besökare har sänkts grovt! Förlåt men mitt internet har varit ur fuktion i två dagar & det började funka tidigare men hade liksom inte tid att blogga förut.. För jag stack till centrum för att hitta en outfit till imorgon! Ska klubba imorgon efter som jag blir 18 då! & Det är ju trotts allt lill-lördag:D

Så ja imorgon blir det vakn kl 10 (om ine tidigare) packa kock-kläderna till skolan, sticka ner till centrum igen för att köpa en bh, Sen dra till skolan som börjar halv 1, sen efter skolan blir det hem & duscha & sminka sej lite! Sen blir det UTGÅNG med några polare, HEEELT NICE:D

Har ju konditori imorgon i skolan så vi ska göra chokladtårta till mej:D

Hörs säkert mer senare eller imorgon :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0