2 1/2 män

sitter & kollar på tv under mitt mysigt varma täcke.. Jag brukar alltid frysa så jävla mycket efter jag badat, kanske är det för att jag badar i bara varmvatten nästan! Brukar ni också frysa efter en varm dusch eller ett varmt bad?

Iallfall imorgon ska jag nog gå & prata med Chefen på Pergola.. YEAAY!! Jag är inte så nervös faktiskt mest överlycklig! Aja måste nog sova lite nu, börjar 13:00 imorgon & innan de måste jag gå ut med vovven, sminka mej, locka håret, hitta kläder & dra till Pergola.. kanske tar Pergola efter skolan.. kanske är smartare eller? :)

Aja godnatt sötnosar


Kommentarer
Georgmelisa

Informative website! Thanks!

2011-01-28 11:04:21
URL: http://georgmelisa.blogetty.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0