SKÖNT!

åh va härligt att få kunna skriva av sej.. Jag mår bättre än bäst & har gjort saken klart för folk!
Så ingen behöver säga.. men du hatade ju dom.. jag har aldrig sagt "jag hatar dom" tvärt so jag har sagt "jag kan inte hata dom för jag har älskat dom förut"..
& jag vill inte ha äckliga kommentarer som är irriterande jag vill inte ha kommentarer som är onödiga!

WHATEVER!!!.. Idag somnade jag direkt när jag kom hem från Pergola.. Jag vaknade av att denise ringde & v drog upp till gården.. sen hände de några saker som jag inte tänker skriva i bloggen.. vill inte hänga ut någon & vill inte berätta något som jag igentligen inte har nått med att göra..

Jag & Denise satt vid ica en stund.. tog en cigg & chillade lite.. sen kom det några personer till om joina oss hihi!
iallfall är fortfarande trött så sa lägga mej under mitt mysiga täcke & prata med baby♥
Ha det bra sov gott


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0