powernap fail?

Jag slutade ju från jobbet kl 4 idag (som vanligt) Sen kom jag hem & skulle ta en liten powernap.. skulle ut med Denise så jag tänkte äsch sover i 1-2 timmar medans hon är i stan.. Det sutade med att jag vaknade kvart över 9 & fick paniiik.. Jag käkade & åker till Denise, vi satt bara ute & snackade lite, rökte & sånt! nångång runt 11 kom jag hem igen & nu sitter jag här som en isbit & DÖÖR! Vill igentligen ta ett varmt bad men kl är så mycket & mamma kommer flippa ur! :( !!

Imorgon blir detupp kl 7 igen & halv 9 åker jag iväg till jobbet som vaniligt! Sen blir det hem ta en riktigt powernap p typ 1 timme.. sen blir det centrum med Deise & Mark!!

Nu ska jag lägga mej & sova igen.. för tro et eller ej men jag gäspa & är astrött.. det är nästan så att ögonen stänger sej!! Sjukt men sant.. Ha det bra ;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0