Min helg!

Har spenderat hela min helg än så länge med min baby Denise!
Igår kom hon till PG & hämtade upp mej när jag slutade, sedan åkte vi hem & fixade till oss .. drog upp till gården & hon käkade toast! Sen drog vi till henne & kolade på skräckisar (mirrors2 & Martyrs) & DOOOG!! Vi åt poppcorn & godis & drack cocacola!! Vi somnade runt halv 4 tiden för vi drack BURN för att inte somna tidigt!!:P

Idag vaknade vi runt halv 1 & käkade frukost.. Sen kollade vi på "när mörkret faller" & somnade igen,hihi!!!
vi vaknade typ runt 5 & drog ut & köpte cigg.. sen drog vi hem till mej & hämtade nya kläder & sånt.. Sen drog vi till Ica & handlade mat (bakpotatis m. tillbehör)! sen kom vi hem städade lite & sen började jag laga mat.. & det blev skit gott!!!! Nu ska vi chilla lite iallfall.
 Ha det jättebra

BTW. sover hos Denise idag igen så kommer nog inte höra av mej förens imrgon när jag kommer hem!
Förmodligen bloggar jag inte så¨mycket i veckan heller för jag praoar ju & är helt död när jag kommer hem!

Ha det super duper bra så hörs vi:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0