ooooh alla bara älskar mej !!!:D

haha fick CEPEEERYCK!
kom hem för ett tag sen, var med Denise :) iallfall var hemma heeeelaa dagen tills kl blev 21:(nånting)
sen drog jag ut me Denise. Vart så jävla besviiiken idag.. min bror åkte till örebro & jag ville med men nejnej då skulle hans kompis med.. han sa att han inte skulle till fintorp (där Ida min bästavän bort) men sen får jag höra av mamma att han drog dit ändå! kastade mobiljäveln i golvet & börja stooooor böla..eller böla inte jag fick tårar för jag va så jävla sur & besviken.. jag träffar Ida 2 ibland 3-4 gånger om året & när jag får chansen att göra det för först gången i år så fick jag inte.. jävla äckel familj.. va hände med "familjen kommer alltid först" & " familjen ställer alltid upp för varandra" SÅ FAAAAN HELLER!!

aja ska draa blir arg så fort jag skriver om det.. har inte gjort nånting annat idag!

PUUSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0