Ny dag, nya krafter & ett leénde på läpparna..

.. Ja idag kan jag tala om för mej själv & för alla andra att JAG VARIT BÄST. Har verklige kriiigat för mina omdömmen i skolan.. (praoar ju i skolan i cafét bl.a) Idag fick jag verkligen GAAALEEEET mycket beröm för hur jag skötte mej. Stog i disken kansek 2-3 timmar om inte mer! Ni hade gett upp efter 10 minuter jag looovar er!
Men jag kriigade verkligen tills min rygg höll på att gå av & mina fötter nästan blödde..

..nej inte riktigt blödde så men det kändes typ så! (a) Jaja whatever jag vet iallfall att idag visade jag en sida av mej själv som jag inte visste att jag hade! BRA SANDRA BRAAA:D haha nej men jag e så stolt över mej själv.. Okej dethär blir ett skrytinägg vilket inte riktigt e meningen men tro mej efter en sånhär dag skulle ni va så stolta över er själva! Jag gjorde kliiiniskt rent i förrådet, gjorde smörgåsar minst 30 st. Jag stog i disken, för det mesta SJÄLV också! Sen fick jag göra andra grejer.. de va bara att lida igenom dagen, men att inte visa det för någon! För idag va jag stark, Idag fick jag kraften att orka med allt & Jag loooog hela tiden.. TÄNK ER.. SANDRA SALINEN LOG FAST HON INNERST INNE VILLE DÖÖÖÖÖÖÖ & VERKLIGEN BRYTA IHOP!

Tycker dock lite synd om dom två som gick lite tidigare & skit i hur mkt disk det var.. *HOST* dom kommer få stäääda, ränsa, sortera, skölja & plocka iårdning ALLT imorgon, stackarna trodde ingen märkte att dom gick HAHAAH BUSTEEED! fuckers förstör för mej & jag förstör tbx;)

Aja dethär blev en BOOOOK men ni får ha de så braaa
PUSSSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0