Motvinden är min gång...

.. hoppas du vänder tibaks & ser vad du förlorat, jag e inte som alla andra.. Men du vet bara inte vad du hade, du har inte insett vad du misst än! Men snart kommer smällen, snart kommer tankarna.. du kommer känna "vafan har jag gjort" ja men jag säger såhär SKYLL DEJ SJÄLV!.. du kanske inte förstog det själv men du sa rent förutsägbart "hej jag vill åka din moppe drf är jag din vän!" & "Hej jag vill inte gå till festen själv följer du med".. men när du vä är på festen tänkeru inte ens "oj vart tog Sandra vägen, hon som jag kallade bästavän" BULLSHIT.. vi va inte vi är inte & vi kommer aldrig blii bästavänner, vänner eller bekanta.. för jag känner inte dej, du känner inte mej.. Thats it bitch! ta skiten jag kastar på dej för du är inte värd något annat..
STÖRSTA LÖGNAREN!!
du sa en gång "jag hatar myttomaner" ja klaart du hatar dej själv.. du ljuger ju så fruktansvärt dåligt..


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0