fre-lör!

SHAA! tänkte berätta lite fort om min fredag & om vad jag tänker göra ikväll:)

Fredagen- Var i skolan, kom hem somnade lite & när jag vaknade så va kl rätt mkt så gick & mötte kusinvitamin and we talk:).. Sen käkade jag mat & fixade mej.. Jag & Denise drog ner till centrum (bilträff) fett chiiiilll!
men de va absolut inte lika roligt denhär gången som förra! Menmen.. Efter att vi va där lite så kom tjejerna :)
Emil vart självklart superglad över att se rafii för dom två är som två radiosar!
Iallfall vi väntade med N på hennes buss & JÄVLA FITT SIVILARE.. tog mej til sidan..
såhär gick de till

Hon-Hej
Jag- Hej?
hon- Kan du komma med här jag vill prata med dej?
Jag- ahh ?(lite oroligt)
Hon- jag kommer från polisen (& visar sin bricka)
Jag- aha??:S (skiit rädd)
hon- vart ska du någonstans
jag- ingenstans skulle ba följa med en kompis för o kolla när bussen kom..
Hon- okej vart har du varit?
jag- jag var på bilgrejen i blå parkeringshuset? (Ännu mer orolig!!)
hon- hur gammal är du ?
jag- 17 snart ööhmm 18 (stammar*)
hon- jasso har du legg?
Jag- ja de har jag
Hon- jasso Sandra Salinen?
Jag- aah
Hon- jasso har du haft nått med polisen att göra med förut?!
jag- öhhhhhm (tänker efter) jaaa.. men de vart nerlagt
Hon- jasso vad var det om då?
jag- ett bråk bara..
(sen kom rafii och räddade mej HAHAHAH)

Aja efter de gick vi alla till Denise o kolla film sen drog alla hem:)

Lördag(idag)- ska dra på fest snart, min buss går om 17 minuter så måste skynda mej har packat väskan efter som vi sover där.. alltså festen är i upplandsväsby så blir bara krångligt att dra hem sen i natt:) Iallfall.. Ska dra nu måste vekrligen fixa klart allt o ta på mej ytterkläder & hitta ett jävla parraflax! Lovar att ta lite bilder & spela in lite videosar idag.. efter som jag itne bloggat så ofta!

PUUUUSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0