förlåt kusin...!

glömde lägga in den galet säääxiiiga bilden på min älskade kusin sist så here it comes!

aja ska iallfall dra iväg med tjejerna nuuuu och grilla vid en sjöö! Skulle va roligt att ta första doppet men de e nog sviiiiiinkallt!! iallfall, ska väl dra mot ica snart för måste panta jävla flaskor för mina pengar e slut & ingen e hemma så kan inte få pengar av nån:( iallfall ska ta med med kyckingvingar tändvätska filtar & lite pengar, sen löper vi lite annat tex majskorvar & sånt.. denise tar med grill & filt, rafii köper sakerna, Sara tar korvar med sej & venne om hon köper nått.. sen skulle Lise,natta & nathiee också komma:)
ska nog ta med mej potatissallad också :) iallfall vi ska chilla där efter som annat folk är så grooovt falska.. menmen då förstår jag ju bara hur jävla hööööög respekt jag har från er.. att ni e så sjukt rädda för mej & att ni inte vet ett piss om mitt riktiga jag alltså så känner ni inte mej FALSKA FITTOR!
whatever jag har alltid lika jävla roligt med mina tjejur så dehär bli en bra kväll :)<333

Skriver säkert med ikväll/inatt.. orkar inte skriva nu för har gelé naglar på mej som jag gjorde igår( tog 3 jävla timmar) JA jag gjorde dom själv :) hahah fett stolt!!

PUUSSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0