De dimhöljda bergens gorillor!

Sha, kollar på en skiiit bra gorillafilm på tv, så jävla braaaa! säger bara HELLUUU TÅRAR !!
nej men så sööötaa, svär vill bli en sån:D ja nu vet ni alla det..
min största dröm är faktiskt att få jobba med apor, hjälpa dom att överleva kampen mot tjuvskyttar!..
faktiskt är helt 100% ärlig..

Iallfall idag va jag lite med Sofie nån timme bara, sen drog jag hem, decka på soffan, drog ut me mamma & hunden i nån timme.. Sen har jag bah varit hemma & kollar på denhär filmet i några timmar:D
Den e strax slut:'( måååste ladda ner den om den finns o ladda ner :D!
iallfall ska dra nu måste nog sova, måste upp halv5-5 imorgon bitti för jag börjar så tidigt :(

GODNATT PUUSS & KRAAAM

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0