Är ni glada är vi glada!

han dog på en solig dag, på en fin plats men blommor & fåglar som kvittrar!
Men han dog på ett sjukt sätt.. The raoy park here we come!!!.
Skönt att höra att ni mår bättre & orkar vara glada. Om ni orkar vara det, orkar alla andra det också!.. Z din plats börjar bli finare & finare, med mer & mer blommor, kort, ljus & massa annat!

Idag har jag varit hemma som i går. Idag kände jag mej inte alls bra  kände mej sjuk på morgonen. whatever kl 2 halv 3 mötte jag Denise så vi åkte till Zaroys minnes plats & kollade på alla fina blommord & kort.
Vi chillade & sånt med han kusin & hennes kille. Vi grillade & pratade om allt. Sen på kvällen drog vi hem & kolla efterlyst.. MÖRDAREN SKA LIDA, HAN SKA HITTAS!!! Sen drog vi iaallfaall vidare mor ica & mötte alla andra så åkte polisen & brankåren förbi & stannade utanför min Farmor.. Fan va rädd jag var men min bror hade redan varit & pratat med henne & det brann inte eller något utan det var falsk alarm!
Sen efter ett tag drog jag hem & nu sitter jag här & ska strax sova, måste upp kl 7 imorgon till praon
hoppas verkligen inte detta sänker mitt MVG på praon!!

PUSSSSSS

(det ligger mer där nu)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0