YOU'RE NOT SORRY

Fick låten från min lillasyrras blogg, ( onlyuus.blogg.se )
Tog den för den passar så jävla bra just nu!


Du är inte ens ledsen för vad du skrek till mej, du har inte ens bett om ursäkt än!
Hur länge ska detta pågå? Ska jag få leva med dethär i resten av mitt liv nu ?
För en sak vet jag att dom här orden kommer jag aldrig glömma det satte spår i både min själ & mitt hjärta när du sa såhär till mej.. Jag kunde aldrig förvänta mej domhär orden av just dej faktiskt..
Men som sagt du är inte ens ledsen eller du har inte ens ångest att du sa domdär sårande orden till mej av alla!
Varför får jag alltid ta skiten här hemma?

Men när jag väl vill berätta hur jag känner så komemr nått ivägen, & du skulle eller Ni skulle aldrig förstå mej ändå!!
Jag vill bara bort härifrån just nu!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0