Vi har det bra, här bak i bussen!:D

Shena, Vaknade idag & bestämde mej för att vara hemma faktiskt. Jag menar vi hade kök vilket betyder matlagning & det är väl inte så jväla fräsht med en som är förkyld & snorig & nyser hela tiden i köket då liksom!
Aja jag stannade hemma helt enkelt! Nångång vid 2 - 3 tiden gick jag ut med Denise vi drog till donken & sen lufade vi till barkarby där vi krigade att få ut emil men nej han kom inte, men han lovade att komma på fredag så det så :D Iallfall mitt upp i allt börjar Denise skratta & jag bah VAD ÄR DET? hon bah KOLLA PÅ SKYLLTEN MED BUSSTIDERNA! jag bah ah vad, Då va de en rullande text där det står, Buss "lalala" mot jakobsberg är försenad P.G.A överbelastning HAHAHAHAH Jag börja döö av garv! för er sin inte försår, strunta bara it ;)

Aja kom nyss hem & mamma lagar nån mat som luktar galet gott för en gång skull så vi får höras
PUUSSS

Obs, bilder kommer senare!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0