tråkigt

Tagen av onlyuus.blogg.se!

a) Ta fram mobilen, Gå in på kontakter.
b) Håll inne neråtknappen en stund och sen släpp.
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna.

1. Jag heter: Angi
2. Jag gillar: emil
3. Jag hatar: hemen
4. Jag är kåt på: koff
5. Jag är verkligen super kär i: raul
7. Fulast i världen: Yassen
8. Äckligast i världen: anass
9. Muppigast i världen: bob
10. Tråkigast i världen: cico
11. Jag ska satsa på: freddz
12. Bästis: alexander.k
13. Jag vill ha sex med: söder
14. Hatar jag mest: bror
15. Jag har en hemlighet med: emelie
16. Skäms jag mest över: kalle/kalifha

Hahahahahaha ja Jag heter inte Angi, Jag gillar inte emil, jag hatar inte hemen, jag e inte kåt på nån, jag e inte superkär i raul, yassen är inte fulast i världen bara bland mina vänner ;) hahah nej skojja bara :D
äckligaste människan är inte anass han är stördast, Muppigast är inte bob, cico är inte tråkig, jag sattsar inte på freddz, alex e min barndomsbästis, jag vill inte ha sex med söder, jag hatar inte min bror mest bara ibland, jag har hemlisar med emelie ;) & jag skäms inte över kalle HAAHHAAHH! :D

Kommentarer
Richardragna

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-11-16 10:52:37
URL: http://richardragna.blogoom.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0