TEST

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Ja

Vad står det i ditt tredje?
älskling-

Och vem var det ifrån
Denise

Är han/hon snygg
Klart hon är
Smsar ni ofta?
japp

Vad står det i ditt 18:e sms?
ska jag komma nu ?

Och det var ifrån?
Hemen

Är han/hon farlig?
inte någonstans! haha skojja, klart han är han e ju HEEEMEEEN!

Hur farlig?
shit vet inte asso men passa er ;)

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då
Denise, Hemen, Ove(rafii), Angi, Dina, Bror, Carro, Sofije, SaraDara, Emil, Jennifer, Kusin angeica, Koff, Yasmine denises mamma, Mentor peter, Elin, Esset, Emelie.G & Fanny.R,

Smsar du ofta?
ja

Hur många sms har du skickat?
HAHAHA jag vet inte min mob e keefffff!

Hur många mms?
(TOMT)

Är du beroende?
haha vem är inte?

Vem smsar dig mest med? 
Denise

Vem ringde du senast?
Ove :)

Vem ringde dig senast? 
Esset eller mamma minns inte:P

Samtals listan
Ove, Macky, Angi, Kalli, (nått nr), Esset, Hemen, Denise, Bror, Carro, Emil, Sofije, Saradara, Adis, Fanny.R, Fanny, Freddz, (nått nr) & (nått nr)

Snyggast på din kontaktlista?
haha måste jag svara:O?

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
haha nån keff mobilbild!

Hur många bilder har du på mobilen?
typ 4.

Vilken är din favoritbild?
ingen

Lägg in en bild på din mobil:
Haha finns ingen :P

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0