SleepOver i Rinkeby!

Shena, kom nyss hem & är heeeelt död! Igår på kvällen typ vid halv 7 åkte jag med Sara Dara till hennes pappa i rinkeby, tänkte bara umgås lite med henne & Tamara & lite sådär :) Juste dom ska ta hand om en hund i 1 vecka den eee verkligen skiiiitt söööööööt! 50% amsaff 50% pittbull SÅÅÅ SÖÖT! Jag dog & den va skiiit kelig!
Iallfall på kvällen åt i deras pappas goda maat :D & då bestämmde vi oss för att jag skulle sova över dära så jag ringde min mami & talade om det för henne :) Så vi käkade klar sen gick vi o chillade vid tvn & innan det chillade vi lite med Lorin:) Aja nu ska jag avsluta innan detta blir en bok :)
PUUUSSSS 

Kommentarer
tamara

eheheheh sandra gumman, hon heter Lorin :D<3

2010-03-26 16:31:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0