Sandra Salinen

Shuhejsan, Idag vaknade jag vid 2 tiden fixade mej på en timme stack med familjen på släktgrejs hos Sofije efter som hon fyllt år! Det va galet trevligt and guess what ?!?? jag säger bara PIERCIIING ;)
Sen kom Sofije på den knasigt sköna ideén att käka på kinan & då bestämde alla att de skulle vi göra! :D
Så vi käka på kinan & hade de galeeet mysigt allesammans :) Sedan gick vi till sofije hon skulle packa lite grejer efter som hon skulle sova hos Noella today!

Jag sitter här & typ DÖÖÖÖÖÖR jag tänkte kolla med någon kl 22 ifall någon skulle komma ut & möta mej men jag orkade inte med denna kyyylaaa!! så jag stannade hemma :)

HAHA SUCKERS NI BÖRJAR SKOLAN PÅ MÅÅNDAAG DET GÖR INTE JAAAAAG! :D Börjar på tisdag :D:D
Aja ska avsluta innan detta blir en boook!

Måste bara säga JAG SKÄÄÄMDEEE UUUT MEEJ TOTAAAALT HAHHAHA
men han fattade ändå inte så de e lugnans & jag skäms ändå inte för (igelkotten) som jag & idaa har döpt han till i andra namn :D

PUUUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0