MAT?!?!!??!!??!

Hej det finns inget att äta här hemma..

Jag skippa frukosten för jag var sen till skolan, när jag kommer till skolan är den inställd..
När det är lunch är det inte så god mat så åt ite potatisbullat bara..
När jag kommer hem så har mamma lagt fram nån jävla köttbit på spisen som JAG ska laga?!?
men det kunde hon talat om för mej dagen innan eler på morgonen men nejnej här får man ine veta ifall man ska laga mat själv eller om mamma kommer hem & gör den! Så hoppade iallfall över middagen & gick ut med sofie.
& nu när jag kommer hem är jag såklart jävigt hungrig, men finns det nån mat att äta?!?? NEEEEEJ

FUCK DETHÄR HUSET, JAG VIIIIILLL BOOOOOOORT!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0