Måndag..

Idag gick jag till skolan fast missade datan, men som tur var så var det ju ingen data today, för den var inställd!
HATAR ATT DOM INTE MESSAR NÄR DET ÄR INSTÄLLDA LEKTIONER JÄVLA KU* SKOLA!!
Aja jag hade Engelska vi kollade typ på någon film om en kille som blir balettdansör(stavning)
billy elliot typ :P hahah! Ja efter engelskan hade vi lunch men jag åt inte för det var fisk, så jävla äckligt!
Aja efter lunchrasten hade vi Hotell & sen hade alla matte & jag satt i data salen & bloggade ite o sådär:)
Sen hade vi svenska där vi gjorde ett prov & sen fick vi sluta helt :)
Min dag var ändå chiiilll :D

PUSSSS

Kommentarer
Alexanderjuni

Great site, keep up the good work!

2011-04-22 11:11:52
URL: http://alexanderjuni.blogsmall.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0