MAMMA!♥

min mamma är bäst, så är det bara!!
Hon är en kämpare, Min livskraft, det spelar ingen roll hur mycket jag bråkar med henne.
Hon finns alltid där & jag kommer alltid vara hennes lilla flicka. Jag vet att jag kan va bitchig, jobbig eller allmänt störd ibland mamma, Men jag älskar dej oavsett hur jag än beteer mej så tveka aldrig! För dej skulle jag kunna döda! Du är den som ställer upp för mej dag in & dag ut! Du pallar med mina cpryck som jag kan få ibland! Men det jag ville säga är att vad som än händer så kan inget bryta ner dej, du är stark mamma du är min supermorsa haha, Jag menar vad som än händer kommer jag alltid vara din dotter & det spelar ingen roll vad som än händer jag finns alltid där för min bästaste mamma i hela världen. Förlåt för dom gångerna jag gjort dej upprörd,besviken,ledsen,arg,orolig & allt sånt Men ibland flippar hjärnan ur totalt på mej!
Jag älskar dej oavsett vad & du kommer alltid vara som min gud & jag kommer vara din ängel :)
Jag älskar dej även om vi bråkar, även om vi inte snackar ibland, Så ge aldrig upp kära mamma För jag är stark nog att bära oss båda över alla hinder i livet!

Mor♥Dotter


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0