lördag/söndag

hejhej, tänkte berätta om min lördag & Söndag nu :)

Lördagen- Jag började med att dra ut med Denise, sen stack hon, jag & grapparna hem till henne!
Vi kolla på film & sånt hade skit tråkigt men aja, Sen stack dom men Hemen kom tbx & umgicks med oss :)
Sen stack vi hem till mej jag bytte kläder & sen stack hemen till grapparna igen dom skulle på fest.
Jag & Denise stack till Träffen & käkade lite mat run 10 tiden. Vi mötte rafii Sara & ise också dom skulle lämna hem sara sen skulle dom komma ner till oss igen :)
Sen gick vi hemåt runt 12 tiden :)

Idag- Jag vaknade runt 15:30 tiden & chillade hemma till kl blev runt halv 8 sen stack jag ut med Carro & chillade lite & vi mötte Natta också rätt länge sen man såg henne faktiskt :)
Aja nu sitter jag hemma & trååååååkar men orkar itne blogga mer ha det bra
PUUUUUUUUUUUSSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0