kl e 02:00

hejhej, kom hem nyss.. Var ute med världens bästaste BOB!!
skulle igentligen inte hem för jag skulle fått sova hos honom, men snäll som jag var mot min så kallade mamma så kom jag hem, igentligen var det för att jag hade hennes busskort & så men jag kunde lika gärna kört ner det i brevlådan & sticka! Men tack för att du ställer upp Bob jag uppskattar det verkligen!
Han är värkligen världens bästa Bob & världens bästa killkompis på denna jord! alla borde ha någon som honom!!!
jaja vi snackade om lite allt möjligt & han stöttade mej så jävla mycket! Känns så skönt att prata med honom för han lyssnar verkligen på mej<3
Jag stack hemifrån för några timmar sen så kom jag hem nyss så vi var alltså ute ett tag. visst det är sent. Men som sagt han ställer alltid upp för mej så underbar som han är! ETT HJÄRTA AV GUUULD!!<3

orkar inte göra detta till en bok, men vill verkigen tacka Bob för att han kom ut så sent & erbjöd mej sitt hem att få sova där! Tack Bob verkligen! Jag älskar dej bäääsiis<333

PUUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0