JAG ÄLSKAR DEJ


Du är ett under, Ett mirake.. Du är min livskraft, min stjärna.. mitt hjärta!♥
Du behöver inte ens le för att få mej att le, Du behöver inte vara nära mig för att jag ska känna din närhet!
För vart du än är så kommer du alltid vara i mitt hjärta. Det känns som något extra speciellt att dom valde namnet som jag ville att du skulle heta! Nellie Svelander Salinen Du är & förblir världens vackraste mirakel!
Jag älskar dej över hela mitt hjärta.. Du är mitt hjärta & vart jag än är så behöver du aldrig känna dej ensam för jag finns där för dej på heltid. Du är världens sötaste unge & jag saknar dej varje sekund jag inte håller i dej!
du är & förblir föralltid min lilla prinsessa vad som än händer♥
/Din storesyster Sandra Salinen


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0