Hemma

Shena nu sitter jag hemma igen & fryser om fötterna.
För det första jag trampade i en vattenpöl som gick ända upp till knölarna på foten YEAY hade mina uggs också!
För det andra, jag vart SÅÅÅÅÅÅ irriterad på ett antal personer, Nej sara eller Tamara de är inte ni!
För det tredje, det var inte ens roligt där iår. Förra året i rissne var mycker roligare!!!
För det fjörde, JAG FRÖST & man tappade bort varandra!
För det femte, jag var törstig!!


Jaja sitter iallfall hemma nu tror jag ska köka faktiskt mamma har lagat mat idag så jag ska inte klaga men det är ju pommes försej -.- jag ska väl göra ris till köttet ist onödigt om jag gymmar & sen ska jag ära pommes som är HUUR fettiga som hellst!!

Aja ska värma maten nu Vi hörs senare sen
PUUUSSSSS

1. Denna bild är sjukt gammal
2. Nej det är inte push up -.
3. haha garva inte åt min miiin i annsiktet!
4. jag vet den är inte fin men jag bjuder iaf på mej själv

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0