Hemma igen!

så nu är jag hemma igen, var ute med min UNDERBARA KUSIN SOFIJE!! Asso vi kan verkligen prata om ALLT med varandra exakt ALLT!!! För er som undrar, nej vi är inte oms vanliga kusiner vi är mer som bästavänner är kusiner, fast vi har ju itne exakt samma umgänge men ändå!! Vi är vi & det är jag stolt över, e speciellt sjukt stolt över att ha en sån underbar stöttande kusin som Sofie!! Utan henne hade jag faktiskt helt ärligt talat inte levt längre.. & hade jag det hade mitt liv varit katastrof just nu!!<33
I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE YOU KUSSIN!!<3333

Aja vi chillade i stationen som vanligt drack kaffelatte & Rökte & snackade om allt & inget & jag säger bara tack gud att vi kan ha sånna här stunder då vi kan snacka av oss.. Jag får sånt stort stöd av min sötnos till kusin..
Mer än vad jag fått av någon annan! aja ska sluta skriva bok om henne hon vet att jag älskar henne galet!

Nu ska jag inte göra så mkt smsa med Tobbe"esset" & snacka lite till me sofije & sen kolla tv & sova:)
PUUUSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0