Hellu!

Hej har uppdaterat galet dåligt, men ska berätta lite om min helg än så länge:)

Igår- ja då skulle jag ju till kisa med syrrorna men så vart inte fallet vi stannade hemma med resten av familjen & Kollade på filmer SÅÅ mysigt:) Filmerna var( Beck- i stormens öga, Dumpa honom & In to the blue 2)
Galet nice iallfall:) Åhh ni skulle sett prinsessan Nellie idag, hon sov & var helt nöjd med livet idag :)
Vi somnade runt halv 2 tiden kanske, efter som jennifer hade match idag så blev de inte så sent:)

Idag- Åkte vi först till Jennifers match & det blev 2-2 fast såklart var ju Töjnan bättre, dom andra hade ingen bollkontroll !? SKÄRPNING TULLINGE HAHAHAHAAHAHAH! Suckers!

Efter det åkte vi hem & fixade oss lite sådär sen åkte vi till City (stan) Vi lallade runt som vet inte vad i stan.
Först köpte vi converse(stavning) till mej för mina skor var så trasiga :)
Sen köpte vi kläder till jenni & julia & efter 4 nångång så kom Sofije med nolly & nollys kusin :)
Vi fikade & så sen följde sofije med till kista för att sedan ta bussen därifrån hem :)
Själv mötte vi Pappa, Annelie, Robin & lilla Nellie i kista, så vi käkade mat & Handlade lite till :)

Dagens Köp- Converse, Ljusa jeans, Fika & en tröja som jag köpte igår :)

PUUUSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0