hatarhatarhatar!..

att vara såhär förkyld! Jag orkar inte asso! Pallar inte med domhär tårarna som börjar rinna ur ögonen när man alltid ska nysa eller när man håller kvar en nys! ah fyfan.. Nyser typ 3,4 gånger per minut också!!

Aja sluttalat om min förkyning, Idag gick jag till skolan när det bara var en lektion kvar, men den var viktig så jag gick dit & gjorde klart hela skiten fyfan va skööönt det känns, jag tror bara jag ligger efter i data & engelska nu så ska jobba igen allt på engelskan nu först, efter det tar vi DATAAAAN :P
fuck datan, läraren är helt urflippad men aja får tänka att det är för min skull som jag gör detta!

Jaja jag gick iallfall med Amanda till centrum ett tag efter skolan vi chillade galet & fyyyfan va sur vi vart på en viss person! riktigt irriterad jag säger bara FÖRVÄNTA DEJ INGET AV OSS SEEN NÄR DU BER OM DET BIAAATCH! Aja skit samma, Vi hade det skit trevligt vi snackade om allt & inget, riktigt avslappnande faktiskt. Men vi krigade verkligen efter en sak men de tar vi inte här :P HAHAH

Aja åkte hem & har bara varit hemma sen dess, har gjort världens godaste mockarutor :D
& ANGI MINA VART FAKTISKT LYCKADE, SÅ JAG ÄR INGEN MISSLYCKAD BAGARE:D


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0