HAHA BRIST PÅ SÖMN!!

detta är så jäva skrattretande så det är inte sant, jag sitter uppe igen, HUR FAN PALLAR JAG?!?!
Asso jag är inte ens trött i skolan? o.O .. Asså jag menar jag är uppe en hel natt går till skolan utan någon blund..
När jag kommer hem kanske jag sover 3-4 timmar, sen är jag vaken hela natten igen & så håller de på hela tiden, så jag sovar bara 3-4 timmar på 24 timmar kan man säga:O!!!

Aja snackar med Oscar just nu, han är lite halv seg menmen, han är mitt ända hopp just nu HAHAHAHAH!
Nej men jag börjar känna mej lite sömnig ska stänga av datan strax måste bara spela "hjärter" haaha BEROENDE! Somsagt tobbe svek mej igår natt :( buuuhuuu hahah nej men nu överdriver jag.. Stackaren va säkert skit trött idag (igår) haha! Aja detta börjar bli en hel berättelse snart..

Men ni får ha det bääääst ska försöka ta lite nya härliga vårbilder nåndag när solen lyser det värsta med bilder dåsolen lyser på mej är att mina ögon skiner upp skit mycket, jag gillar det inte alls för lägger jag ut bilderna får jag hara från många "gud vilka ögon" typ, & jag menar jag tackar jättemycket för komplimangerna men jag HATAR mina ögon på riktigt!

Men vi höres:P
PUUUUSSSSS

Kommentarer
Nicolasjeanett

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-01-27 15:55:35
URL: http://nicolasjeanett.blogbow.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0