Godmorgon/goddag/godnatt

Haha japp allt i ett:P..
Förlåt får så himla dålig uppdatering men har inte haft internett & jag har spelat "harpan" typ hela dagen.. SPE BEROENDE!! HAHHA blir assur om jag inte vinner:P Men jag är så bäst så jag vinner sjukt många gånger:D
Iaallfall Idag vakna jag runt 14 tiden .. eller nej jag vakna tidigare av att Denise ringe & smsade mej & berättade att hon kommit hem till sverige, Men min mobil dog så jag somna om & det ända jag drömde va "LADDA MOBILEN SANDRA" sen när jag vakna tänkte jag fan orkari nte ladda mobilen nu vill sova, så jag somna om & drömde samma sak igen sen vaknade jag som sagt vid 14 tiden & gick upp & laddade mobilen. Ringde henne direkt Woohoo, jag gick ut med Rafii sen mötte vi Dara & Aynur men Sara Dara gick hem & Aynur chilla lite med oss, vi mötte Denise 6 jag säger bara HEEEEEJ HEEEELT BRUUUUUUUUN! nej hon va inte brun hon va SVART!!!:O
aja vi chillade lite :)

Aja nu e jag hemma har precis varit ute med min vovve som drog mej i djupaste jävla snön! Aja ska sluta skriva detta blev en hel boook!
PUUUUUSSSS

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0