Gården + idé för fredagen med systrarna

Det vart gården idag :)
Men ska inte skriva så mkt just nu ska leta reda på min keffa mobil (nokia 33'10 eller nått liknande)
Sen ska jag smsa Tobbe"kungen" Esset hahhah många namn:P han klagar på att jag aldrig e inne på datan så vi kan snacka normalt för min telefon går inte så bra att smsa mej (a)
 & nu är inte han inne :P hahahah stört & ointressant menmen så kan det vara!
Spelade iallfall kort & vart flippad på en jävla snorunge som jag kommer slå sönder snart. sååå många gånger osm han stöört mej oft han skulle vart död nu om jag fick slå han utan anmälning!

Juste vet nu va gullig jag ska vara på fredag:D
Jag ska ta med mina två syster (10 & 13 år) så ska vi åka in till Stan & fika på ett mysigt café
Vet inte om rafii eller sofie ellern ån fljer med men jag ska iallfall ta med dom & jag tror faktiskt jag har planerat hela den dagen till en "systernas" dag! :D

Detta är min idé: Först gå till skolan, sen gå hem & packa, åka till pappa med tåget!
Vänta på att mina systrar & pappa slutar, sen får vi pengar av pappa & åker in till stan..
Först tar vi en Fika & efter det vandrar vi runt lite i stan & shoppar eller så går vi på bio ist för att shoppa!
Sen äter vi på nån mysig restaurang, nån kina buffee eller nått liknande & sist men inte minst åker vi antingen tåg eller så får pappa hämta oss från centralen!
LÅTER INTE DET SJUKT MYSIGT???!?

Jennifer min 13 åriga syster  & jag

Julia min 10 åriga syster & jag


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0