FÖRKYYYYYLLLLLD!!

Hej sötnosar:) Har nästan precis kommit hem, (JAG VET HEMEN JAG VAAR UTE ÄNDÅ)
Ja det är nog bara hemen själv som fattar den meningen, men ändå.. Jag var ju i skolan & efter hotell lektionen så gick jag faktiskt hem, vas sååå eller är sååå förkyld & jag tror helt serist inte att jag varit såhär förkyld innan:O aja Sen kom jag hem till soffan & sov på en gång såå sknt faktiskt, jag känner faktiskt hur sjuk jag håller på att bli! Men sånt är livet.. Gick till gården med Denise & Guess what!?!? Vi är sååå smarta:D
Men vår idé får ni faktiskt inte höra än, men säger bara BÄÄÄÄSTAAAA OM VI FÅÅÅR!!

Nu kommer de en bild på mej i lugg, den är efterfrågad & sen kommer lite på Nellie:)!



Mina nya jeans & Skor :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0