ÄNTLIGEN

tänkte fatta mej lite kort pga huvudvärk & lite annat..
ÄLSKLINGEN RAFII HAR KOMMIIIT HEM ÄNTLIGEN<33333

Var på sofijes överraskningsfest today, skit lyckad kväll även några små hinder men de löser sej :)
Men älsklingen var iallfall lycklig & det var det som spelade någon roll idag :)
Kom hem nyss en kille från festen körde hem mej snäll som han var:)
Han bjöd mej på fest imorgon men venne om jag pallar ska nog bara vara med flickorna det var ett tag sen vi alla var samlade kanske kan fråga om alla ska ut & käka eller nått maby en bra idé :)
aja kan knappt skriva normalt får sudda 24/7.. men det är ointressant..
Ska dra till sängen nu & smsa ....., hoppas personen är vaken bara :)

Som jag skrev om jag verkar kall på sms så e de för min mob e uråldrig & har inga smilisar :P
menmen ha det bra
PUSS&GODNATT<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0