ÅH MÄNNISKOR ÄR SÅ AVIS PÅ MEJ :D

Asso nu måste jag få slänga ur mej att människor är sååå jävla avis på mej..
FÖR DET FÖRSTA SKRIV INTE ANONYMT TILL MEJ OM DU VILL HA NÅTT ATT SÄGA TILL OM!!
fan feg för o visa namn eller?.. shit vad ska jag göra sträcka ut armen genom dataskärmen & ge dej en örfil eller? :S

Anonym om VEMFAN TROR DU ATT DU ÄR "S"..??:
men du får han aldrig heller! vad du en skriver, hohohoho
SVAR: gumman/gubben du har ingen aning om vad jag & ralle snackar om.. & ifall du hade de hade du fuck no klämt ur dej dendär kommentaren.. har jag någonsin nämnt att jag vill ha Raul ? NEJ!!
Han är en jävligt underbar person.. & han förtjänar en bra tjej!  Men jag har aldrig nämnt något i stil med.."shit jag vill ha raul" SÅ STÄNG DIN MUN INNAN JAG HÄFFTAR IHOP DEN!
Sluta vå sa aviiiiiiiis människa!!!
JAG VET ATT DU VILL VAAAAAAAAAAAAA MEEEEJ!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0