SÄGER BARA FLIPPAAT!!!

Igår på dagen var jag med Denise & Macky vid görveln & solade i knappt 1 timme för Denise skulle va så klumpig & bränna sej på avgasröret så vi drog till sjukhuset & väntade 1 fucking timme på hjälp! Sen skulle jag hem & käka men fastnade hos Cornelia & Dina som jag träffade på vägen! S åvi snackade från typ 5-8.. helt sjukt men s vare, sen kom vi på EN PLAAAAAAN SICKAN!!!! Vi skulle sova vid görveln, vilket vi då gjorde, vi åkte hem & fixade allt & säger bara moppen kunde inte vara mer fullpackad! vi åkte dit vid typ 11-12 tiden & jag kom hem nyss!!! förståårni kom hem NYYYSS! Aja vi hade galet roligt jag & Dina badade &det var förvårnadsvärt VARMT!, varmare än va de va på dagen faktiskt de va typ varmt på natten! Aja whatever.. Vi la oss uner täcken & allt & alla somnade typ själv kunde jag typ inte sova alls! HALÅ VI LÅG PÅ TVÅ FILTAR PÅ GRÄSET!! ÖVER BAR HIMMEL!! E faktiskt skit trött just nu vilketni kanske förstår! så skriver mer imorgon & bilder från när Denise & Jag va på sjukan & från inatt kommer in senare idag,

GOD NATT PÖÖÖÖÖÖSSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0