:P

 

Avsluta meningarna;

1. Jag har insett att min senaste kyss var ett riktigt alkis hångel
2. Jag lyssnar på musik
3. Jag pratar fö mycket!
4. Jag tycker om att släppa loss & festa gärnet!
5. Min bästa vän är världens sötaste snällaste underbaraste person(Ida Persson)
6. Min första riktiga kyss fick jag när vi körde ryska posten i skolan i ..1an!
7. Jag avskyr när folk frågar mej saker som dom inte har med att göra
8. Kärleken är ett påhittat ord & en påhittad känsla 
9. Jag gillar att same as 4.!
10. Jag kommer alltid att vara mej själv & BÄÄÄST!
11. Jag är hemligt förälskad i stålmannen :P
12. Sist jag grät var för länge sen!
13. När jag är glad pratar jag som fan!
14. När jag vaknar på morgonen så vill jag somna om igen
15. Innan jag går och lägger mig Sitter jag alltid vid datan
16. Just nu tänker jag på En snubbe!!
18. Idag har jag inte gjort så mycket
19. Ikväll ska jag fira midsommar med dom bästa!
20. I morgon kommer jag packa mina grejer & möta Denise
21. Jag vill verkligen åka nuuuu!
22. Hur mkt är kl 13:31


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0